![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
Jestem na etapie projektowania gry przeglądarkowej i już na samym początku pracy pojawił się dość spory problem. Problem dotyczy przechowywania informacji o danym kafelku mapy. Na razie informacje te zapisane są w tabeli o takiej strukturze: NAZWA_MAPY | X | Y | MOŻLIWOŚĆ_RUCHU | NAZWA_OBRAZEK Myślę że jest to beznadziejny sposób na przechowywanie takich danych, jednak nie mogę wyobrazić sobie innego rozwiązania. Liczę że znajdzie się ekspert, który chętnie udzieli wskazówek albo podzieli się swoją opinią na ten temat (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Pozdrawiam |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 150 Pomógł: 31 Dołączył: 10.01.2007 Skąd: Bydgoszcz/Inowrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Może (strzelam) podziel to na tabele pol x, y + identyfikator i tabele ruchow (id_tabeli_pol + mozliwosc ruchu)wtedy odnoszac sie do tabeli pola masz relacje 1 - wiele z tabela ruchow, czyli 1 pole moze miec 0 lub wiecej ruchow....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 12:50 |