Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [JavaScript][PHP][WebSocket] Problem z unpack
Nicc0
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 44
Pomógł: 1
Dołączył: 18.01.2013

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam.

Od 24h nie mogę spokojnie spać :/ Chce stworzyć prostą grę przeglądarkową za pomocą WebSocket'u. Problem polega na tym, że nie mogę odczytać po stronie serwera danych binarnych.

Tak client wysyła dane:

[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. a = new ArrayBuffer(21);
  2. b = new DataView(a);
  3. b.setUint8(0, 16);
  4. b.setFloat64(1, Q, !0);
  5. b.setFloat64(9, R, !0);
  6. b.setUint32(17, 0, !0);
  7. l.send(a);
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext


Po stronie serwera próbuje odczytać dane za pomocą funkcji unpack, ale jak Boga kocham mi to nie wychodzi, a próbowałem prawie wszystkich możliwości :/ Otrzymane dane nie są poprawne. Co robię źle?

Z góry dzięki za pomoc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
Xelah
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 139
Pomógł: 24
Dołączył: 12.05.2013
Skąd: Hamburg

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ad.1. Nie zrozumieliśmy się. Ja pisałem o byte order, ale widzę, że to mój błąd. Pierwsza funkcja zapisuje 8 bit więc to bez znaczenia.
Ad.2. !(123-123), !false, !(!true-false) itd., itp. Można wymyślić miliardy sposobów na zapis czegoś tak oczywistego jak proste i jakże wymowne boolowskie true. Ale ja się tam tam nie znam a i na pewno nie będę się wykłucał ze szkolnymi autorytetami (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Ad.3. Problem nie jest w funkcji unpack ani w wysyłce na serwer. Problem w tym, że nie wiesz co i jak wysyłasz i nie wiesz jak to odczytać.

Ale skoro nie jest ci to już potrzebne, to temat można pewnie zamknąć.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 3.10.2025 - 19:35