![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 44 Pomógł: 1 Dołączył: 18.01.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Od 24h nie mogę spokojnie spać :/ Chce stworzyć prostą grę przeglądarkową za pomocą WebSocket'u. Problem polega na tym, że nie mogę odczytać po stronie serwera danych binarnych. Tak client wysyła dane:
Po stronie serwera próbuje odczytać dane za pomocą funkcji unpack, ale jak Boga kocham mi to nie wychodzi, a próbowałem prawie wszystkich możliwości :/ Otrzymane dane nie są poprawne. Co robię źle? Z góry dzięki za pomoc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 139 Pomógł: 24 Dołączył: 12.05.2013 Skąd: Hamburg Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ad.1. Nie zrozumieliśmy się. Ja pisałem o byte order, ale widzę, że to mój błąd. Pierwsza funkcja zapisuje 8 bit więc to bez znaczenia.
Ad.2. !(123-123), !false, !(!true-false) itd., itp. Można wymyślić miliardy sposobów na zapis czegoś tak oczywistego jak proste i jakże wymowne boolowskie true. Ale ja się tam tam nie znam a i na pewno nie będę się wykłucał ze szkolnymi autorytetami (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Ad.3. Problem nie jest w funkcji unpack ani w wysyłce na serwer. Problem w tym, że nie wiesz co i jak wysyłasz i nie wiesz jak to odczytać. Ale skoro nie jest ci to już potrzebne, to temat można pewnie zamknąć. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 19:35 |