![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 44 Pomógł: 1 Dołączył: 18.01.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
Od 24h nie mogę spokojnie spać :/ Chce stworzyć prostą grę przeglądarkową za pomocą WebSocket'u. Problem polega na tym, że nie mogę odczytać po stronie serwera danych binarnych. Tak client wysyła dane:
Po stronie serwera próbuje odczytać dane za pomocą funkcji unpack, ale jak Boga kocham mi to nie wychodzi, a próbowałem prawie wszystkich możliwości :/ Otrzymane dane nie są poprawne. Co robię źle? Z góry dzięki za pomoc (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 44 Pomógł: 1 Dołączył: 18.01.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
1. A no dlatego, że "l" to WebSocket to nim wysyłam dane.
"b" służy do odczytywania i zapisywania. Sam ArrayBuffer na to nie pozwala (Więcej tutaj: klik) 2. Co za różnicy czy wpisze !0 lub true, albo 0 i false, skoro to jest to samo. Tak mnie nauczono w szkole :/ Ale znając polską oświatę, pewnie okaże się, że jednak jest różnica. 3. Próbowałem różnych formatów, każdy z nich zwracał randomowe znaki. Tutaj jest wina na 100% z funkcją unpack(), nie umiem po prostu ustawić dobrego formatu. Z resztą dałem sobie spokój z binarnym wysyłaniem danych. Użyłem JSON'a, w przyszłości zobaczę czy serwer daje rade z otrzymywanymi danymi i równoczesnym wysyłaniem ich, jeśli nie to będzie mnie czekała optymalizacja :/ Ten post edytował Nicc0 18.05.2015, 15:05:31 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 11:54 |