Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam,
Mam problem, gdyż robie grę w html5 oraz javascript i płynność gry zalezy jakby od mocy komputera (z tego co zaobserwowałem) Pętla gry wygląda tak:
i w GameLoop dziają różne akcje, jak nasłuchwianie klwiszy, rysowanie i renderowania grafiki itd... Gdy grę uruchamiam na komputerze, chodzi płynniutko, ale gdy włącze ja (oczywiscie w tej samej przeglądarce) na starym laptopie gra chodzi jakby była na 10 fps'ach. Da się temu jakoś zapobiec? Ten post edytował trollman 9.12.2014, 13:29:35 |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%)
|
OK, spróbuje jeszcze raz to zaimplementowac.
Wracając do płynności gry ... to rozwiązanie które podał PrinceOfPersia będzie dobrym rozwiązaniem? |
|
|
|
trollman [HTML5][JS] Rożna prędkość gry 9.12.2014, 13:28:53
markuz Trzeba ją zoptymalizować. Odświeżasz pętle co 16 m... 9.12.2014, 13:38:59
trollman OK, To całe GameLoop wygląda tak
[PHP] pobierz, p... 9.12.2014, 13:52:24
PrinceOfPersia CytatGdy grę uruchamiam na komputerze, chodzi płyn... 9.12.2014, 22:10:18
trueblue Cytat(trollman @ 9.12.2014, 13:28:53 ... 9.12.2014, 22:22:15
trollman trueblue
Tak słyszałem i zastosowałem taki kod
[P... 10.12.2014, 08:22:18 
PrinceOfPersia no tak, ale moje rozwiązanie z liczeniem "ile... 10.12.2014, 19:26:57
markuz CytatCzy poprawne jest tworzenie gry na jednym can... 10.12.2014, 10:21:12
trollman markuz, jedyne informacje jakie znalazlem na obrót... 10.12.2014, 10:35:24
markuz Cytatjedyne informacje jakie znalazlem na obrót cz... 10.12.2014, 11:26:09 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 24.12.2025 - 17:19 |