Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam,
Mam problem, gdyż robie grę w html5 oraz javascript i płynność gry zalezy jakby od mocy komputera (z tego co zaobserwowałem) Pętla gry wygląda tak:
i w GameLoop dziają różne akcje, jak nasłuchwianie klwiszy, rysowanie i renderowania grafiki itd... Gdy grę uruchamiam na komputerze, chodzi płynniutko, ale gdy włącze ja (oczywiscie w tej samej przeglądarce) na starym laptopie gra chodzi jakby była na 10 fps'ach. Da się temu jakoś zapobiec? Ten post edytował trollman 9.12.2014, 13:29:35 |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 240 Pomógł: 278 Dołączył: 11.03.2008 Ostrzeżenie: (0%)
|
Cytat jedyne informacje jakie znalazlem na obrót czegokolwiek w canvasie kończyło sie bledami. Błąd != Brak rozwiązania Przykład specjalnie dla Ciebie: http://jsfiddle.net/ozrjpc5x/ 2 obrazki (1 animowany, 2 nie) http://jsfiddle.net/ozrjpc5x/1/ Ten post edytował markuz 10.12.2014, 12:29:49 |
|
|
|
trollman [HTML5][JS] Rożna prędkość gry 9.12.2014, 13:28:53
markuz Trzeba ją zoptymalizować. Odświeżasz pętle co 16 m... 9.12.2014, 13:38:59
trollman OK, To całe GameLoop wygląda tak
[PHP] pobierz, p... 9.12.2014, 13:52:24
PrinceOfPersia CytatGdy grę uruchamiam na komputerze, chodzi płyn... 9.12.2014, 22:10:18
trueblue Cytat(trollman @ 9.12.2014, 13:28:53 ... 9.12.2014, 22:22:15
trollman trueblue
Tak słyszałem i zastosowałem taki kod
[P... 10.12.2014, 08:22:18 
PrinceOfPersia no tak, ale moje rozwiązanie z liczeniem "ile... 10.12.2014, 19:26:57
markuz CytatCzy poprawne jest tworzenie gry na jednym can... 10.12.2014, 10:21:12
trollman markuz, jedyne informacje jakie znalazlem na obrót... 10.12.2014, 10:35:24
trollman OK, spróbuje jeszcze raz to zaimplementowac.
Wrac... 10.12.2014, 11:45:00 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 28.12.2025 - 06:31 |