Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [HTML5][JS] Rożna prędkość gry
trollman
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 23
Pomógł: 0
Dołączył: 14.12.2012

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam,
Mam problem, gdyż robie grę w html5 oraz javascript i płynność gry zalezy jakby od mocy komputera (z tego co zaobserwowałem)

Pętla gry wygląda tak:
  1. if (state)
  2. gLoop = setTimeout(GameLoop, 1000 / 60);
  3. };


i w GameLoop dziają różne akcje, jak nasłuchwianie klwiszy, rysowanie i renderowania grafiki itd...
Gdy grę uruchamiam na komputerze, chodzi płynniutko, ale gdy włącze ja (oczywiscie w tej samej przeglądarce) na starym laptopie gra chodzi jakby była na 10 fps'ach.

Da się temu jakoś zapobiec?

Ten post edytował trollman 9.12.2014, 13:29:35
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
markuz
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 240
Pomógł: 278
Dołączył: 11.03.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat
Czy poprawne jest tworzenie gry na jednym canvasie?

Tak.

Cytat
chciałem też obrócić obrazek bohatera o 180 stopni i mozliwe jest tylko odwócenie całego canvasa a nie pojedyńczego img = new Image()

Skąd bierzesz takie informacje? W Canvas możesz obracać co tylko chcesz i jak chcesz - obrazki, teksty, figury, linie itd.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 10.10.2025 - 00:12