![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Mam problem, gdyż robie grę w html5 oraz javascript i płynność gry zalezy jakby od mocy komputera (z tego co zaobserwowałem) Pętla gry wygląda tak:
i w GameLoop dziają różne akcje, jak nasłuchwianie klwiszy, rysowanie i renderowania grafiki itd... Gdy grę uruchamiam na komputerze, chodzi płynniutko, ale gdy włącze ja (oczywiscie w tej samej przeglądarce) na starym laptopie gra chodzi jakby była na 10 fps'ach. Da się temu jakoś zapobiec? Ten post edytował trollman 9.12.2014, 13:29:35 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
trueblue
Tak słyszałem i zastosowałem taki kod
Otrzymałem efekt wręcz przeciwny, gra tak przyspieszyła aż wydawało sie, że chodzi nienaturalnie jak przyspieszony film w stosunku do starego kodu, więc nie wiem czy to jest dobre? PrinceOfPersia, dzięki za radę, sprawdzę jak tylko wróce do domu. I swoją drogą mam kolejne pytanie odnosnie gry, żeby nie towrzyc już nowego wątku. Czy porpawne jest tworzenie gry na jednym canvasie? ... Obecnie tak mam bo też się spotkałem z takimi grami, ale niektórzy to rozdzielają. Tło na innym, bohater na innym a aktywne elementy otoczenia na innym. (Pytam bo, chciałem też obrócić obrazek bohatera o 180 stopni i mozliwe jest tylko odwócenie całego canvasa a nie pojedyńczego img = new Image() ) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 07:24 |