![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Mam problem, gdyż robie grę w html5 oraz javascript i płynność gry zalezy jakby od mocy komputera (z tego co zaobserwowałem) Pętla gry wygląda tak:
i w GameLoop dziają różne akcje, jak nasłuchwianie klwiszy, rysowanie i renderowania grafiki itd... Gdy grę uruchamiam na komputerze, chodzi płynniutko, ale gdy włącze ja (oczywiscie w tej samej przeglądarce) na starym laptopie gra chodzi jakby była na 10 fps'ach. Da się temu jakoś zapobiec? Ten post edytował trollman 9.12.2014, 13:29:35 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 23 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
OK, To całe GameLoop wygląda tak
Nasłuchiwanie jest powyżej, tutaj tylko wyłapuję co jest nacisniete. Ogólnie gra może byc bardzo nawet niezoptymalizowana bo jest to moja pierwsza taka gra w js i w sumie bardziej sie ucze (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 15:36 |