Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [JavaScript] Modyfikacja zmiennej podawanej w konstruktorze obiektu
ZaqU
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 71
Pomógł: 1
Dołączył: 21.01.2013

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witajcie,

Zakupiłem na codecanyon kod pewnego programu w js. Podczas tworzenia obiektu CMain podaje się w nim kilka wartości zmiennych, m. in. "min_bet", "max_bet", "bet_time", czy "money". Chciałbym w trakcie wykonywania programu, podczas obsługi eventu "game_start", zmodyfikować wartość jednej ze zmiennych (dokładnie chodzi o zmienną "money"). Nie wiem jednak w jaki sposób to zrobić, gdyż na co dzień zajmuję się php, a nie js'em. Da się to zrealizować przy pomocy (teraz jest to moja czysta abstrakcja, ale po prostu chcę zademonstrować o co mi chodzi) np. oMain.money = 500; ? Wiem że niewiele można wywnioskować z podanego niżej kodu, a nie będę zamieszczał całego programu bo raz że jest on spory, a dwa, że nie mogę się w nim połapać i nie wiem co za co odpowiada. Proszę jednak o jakieś ogólne wskazówki jak dojść do rozwiązania, co powinienem zrobić itd.

java script:
  1. var oMain = new CMain({
  2. min_bet: 0.1, //MIN BET PLAYABLE BY USER
  3. max_bet: 300, //MAX BET PLAYABLE BY USER
  4. bet_time: 10000, //WAITING TIME FOR PLAYER BETTING
  5. money: userMoney //STARING CREDIT FOR THE USER
  6. });
  7.  
  8. $(oMain).on("game_start", function(evt) {
  9. // ?
  10. });
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
ZaqU
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 71
Pomógł: 1
Dołączył: 21.01.2013

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Właśnie nie do końca. Próbowałem tak, lecz takie wywołanie niczego nie zmienia.

Może przydatny okaże się sam plik tej klasy. Może na jego podstawie powiecie mi gdzie szukać?

CMain.js: Link do PASTEBIN.COM
CGame.js: Link do PASTEBIN.COM

@EDIT:
Ustaliłem, że wartość której szukam znajduje się w pliku CGame i nazywa się iMoney. Tylko jak się do niej dostać?

@EDIT2:
Wygląda na coś w rodzaju:
  1. oMain._oGame._iMoney = 500;


Ale samo alert( oMain._oGame ); zwraca undefined...

Ten post edytował ZaqU 12.11.2014, 22:00:17
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 7.10.2025 - 00:50