![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 655 Pomógł: 73 Dołączył: 2.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak, wiem, pewnie ktoś zaraz wyskoczy, że odpowiedź znajde w google. Jednak przeszukiwałem i nie znalazłem.
Chodzi o proste pytanie. Przeglądam sobie artykuły o mvc, analizuje przykłady i teorie - wszędzie piszą, aby używać struktury folderów: - model - controller - view Wszystko fajnie pięknie. Jednak gdy zaglądam do frameworków (yi, CI itp.) na github, to ich struktura jest dla mnie jednym wielkim bałaganem, jeżeli chodzi o model - controller. Znalazłem odpowiedź, że przy dużych projektach, struktura folderów model - controller - view jest trudna w utrzymaniu itp. Jednak konkretów brak. Może jest tu ktoś, kto potrafi to jasno wyjaśnić? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 19 Pomógł: 0 Dołączył: 3.06.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dziękuję uprzejmie za radę aczkolwiek chcę najpierw trochę poeksperymentować. To czy mój pomysł okaże się wydajny i lekki, okaże się po czasie gdyż chcę postawić na nim m.in. swój blog i przenieść grę (w js/html5/php). Pokrótce zrobiłem to tak, że każdą klasę wywołuję poprzez kontroler, zaletą jest m.in. to, że mogę hookować wszystko co nie znajduje się na czarnej liście czyli spore możliwości modowania silnika bez ingerencji w sam silnik. Innymi słowy, ogólnie, wszystko zależy jakie są założenia projektu, taka powinna być struktura.
A, i nie samym include silnik żyje a tym, że tworzy instancje obiektów do własnej zmiennej (tablicy) i wszystko jest wywoływane przez __call(). Ten post edytował Magan 19.09.2014, 13:29:46 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 23:33 |