![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 250 Pomógł: 1 Dołączył: 6.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
z bazy danych pobieram ilość energii gracza tak wygląda:
Chcę, żeby gdy pobrany poziom energii jest mniejszy niż np. 50 to automatycznie się regeneruje np. co 5 minut 2 jednostki. Jak coś takiego zrobić? Ma ktoś jakiś ciekawy pomysł? Ten post edytował Kerth 20.07.2014, 11:20:48 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 623 Pomógł: 144 Dołączył: 22.12.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ewentualnie sprawdzasz status kiedy była ostatnia regeneracja (timestamp) i odejmujesz aktualny od ostatniego i dzielisz na 600 (5 minut) i masz ile regeneracji pominiętych, po czym aktualizujesz timestamp z ostatnią regeneracją.
Oczywiście jest to tylko zarys, bo jeszcze dochodzi aktualizacja timestampa jeśli energia spada poniżej 50, itp. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 18:29 |