![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 18.06.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
jeśli chcecie mieć szybko komputer bo akurat Wasz stary grat padła nie wybierajcie firmy x-kom.pl. Na stronie pięknie piszą że jeżeli zamówisz za X:xx godzin to komputer będziesz miał jutro. No to zamówiłem czym prędzej (zapłaciłem przelewem na konto) bo sprawa gardłowa - nie mam na czym pracować - został mi stary 10 letni komputer. Czas w oczekiwaniu na nowy komputer szybko mija - a na stronie i mailu żadnych informacji o liście przewozowym, cisza. Zadzwoniłem - w kolejce byłem 7-my. Odebrał miły Pan, kazał podać numer zamówienia i... potwierdził że kasa jest u nich na koncie a komputer... sie składa!!! I że w poniedziałek pewnie złożą to we wtorek może bedzie i że powinienem dostać informacje na maila że to tyle trwa. Otwieram poczte sprawdzam jeden mail, drugi, przeszukuje spam nic nie ma. Nie przeprosił - powiedział tylko że oczywiście mogę zrezygnować z zamówienia. Taaak jasne i kasę będą mi przesyłać przez tydzień - pomyślałem. Poczekam i zobaczę co dalej. Skoro oni składają i się spieszą to już mogę sobie wyobrazić jak szybko komputer sie popsuje. Jeśli admini i moderatorzy nie skasują z jakiegoś powodu tego wątku poinformuję Was o rozwoju sytuacji. Tak na marginesie - ich slogan reklamowy X-KOM - satysfakcja gwarantowana. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 18.06.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pyton_000, Posio - Panowie czy ja choć jednym słowem powiedziałem że złamali własny regulamin? Ja doskonale wiem że mają 10 dni, a nawet więcej na realizacje. W regulaminie nie ma słowa o "poglądowości" liczników przy produktach.
Bronicie x-kom-u a nawet ich pracownik - po prostu powiedział że mogę zrezygnować - nie tłumaczył że regulamin, ze ciężarówka z chin utknęła w himalajach ;-). Zgadzam się z tym co napisał Forti: Cytat Sam jesteś sobie winien, x-kom jedynie zawinił tym że postępują tak jak 90% polskich firm na rynku - byle ściągnąć klienta do siebie, byle otrzymać zapłate a co dalej to już inna sprawa... większość klientów machnie ręką i poczekają, inni z kolei po proszą o zwrot kasy. Problem jest u ludzi - klientów że kupują tam gdzie im się lepsze bajki wciśnie. Mam pytanie czy są w polsce sklepy z komputerami w których można czuć się jak drogocenny klient, gdzie doradzą, zrealizują szybko zamówienie, w przypadku problemów naprawią w biurze lub domu, a jak nie - dadzą komputer zastepczy. Oczywiście może być to droga usługa - lubię płacić gdy czuję że się o mnie dba ;-) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 355 Pomógł: 533 Dołączył: 15.01.2010 Skąd: Bydgoszcz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
\ Mam pytanie czy są w polsce sklepy z komputerami w których można czuć się jak drogocenny klient, gdzie doradzą, zrealizują szybko zamówienie, w przypadku problemów naprawią w biurze lub domu, a jak nie - dadzą komputer zastepczy. Oczywiście może być to droga usługa - lubię płacić gdy czuję że się o mnie dba ;-) Są. Np VOBIS, gdy wydajesz +15.000 zł. Zadzwonią do Ciebie w trakcie realizacji, wręcz by zapytać, czy odpowiada Ci dzisiejsza pogoda by otworzyć drzwi kurierowi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Nie wiem za ile zrobiłeś ten zakup, ale jak każdy sklep miałby dbać o ludzi, którzy kupują coś za 2 tys. to musiałbyś zapłacić 2 tys. więcej za ludzi do obsługi. A takich osób jak Ty jest 5%, więc nikomu się to nie opłaca. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 05:13 |