![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 18.06.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
jeśli chcecie mieć szybko komputer bo akurat Wasz stary grat padła nie wybierajcie firmy x-kom.pl. Na stronie pięknie piszą że jeżeli zamówisz za X:xx godzin to komputer będziesz miał jutro. No to zamówiłem czym prędzej (zapłaciłem przelewem na konto) bo sprawa gardłowa - nie mam na czym pracować - został mi stary 10 letni komputer. Czas w oczekiwaniu na nowy komputer szybko mija - a na stronie i mailu żadnych informacji o liście przewozowym, cisza. Zadzwoniłem - w kolejce byłem 7-my. Odebrał miły Pan, kazał podać numer zamówienia i... potwierdził że kasa jest u nich na koncie a komputer... sie składa!!! I że w poniedziałek pewnie złożą to we wtorek może bedzie i że powinienem dostać informacje na maila że to tyle trwa. Otwieram poczte sprawdzam jeden mail, drugi, przeszukuje spam nic nie ma. Nie przeprosił - powiedział tylko że oczywiście mogę zrezygnować z zamówienia. Taaak jasne i kasę będą mi przesyłać przez tydzień - pomyślałem. Poczekam i zobaczę co dalej. Skoro oni składają i się spieszą to już mogę sobie wyobrazić jak szybko komputer sie popsuje. Jeśli admini i moderatorzy nie skasują z jakiegoś powodu tego wątku poinformuję Was o rozwoju sytuacji. Tak na marginesie - ich slogan reklamowy X-KOM - satysfakcja gwarantowana. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 18.06.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Damonsson - gimbus ma 40 lat i po prostu nie lubi być oszukiwany. A komputer potrzebny mi jest do pracy, dla mnie to nie jest kwestia czy sobie pogram, ja mam zobowiązania, mam swoich klientów i jak nie wywiązuje się to mogę stracić zamówienie i pieniądze. Ciekawe jakbyś Ty zareagował musiał kończyć zamówienie na 10 letnim komputerze :-)
Normalny człowiek tak reaguje - tylko lemingi siedzą cicho i dają się robić w konia. Cytat Normalny człowiek tak nie reaguje, sorry. Hehe to sorry zabrzmiało jak "Sorry taki mamy klimat". Nie ma co piętnować nieuczciowości - "bo sorry taki mamy system". Ja też wiele dobrego słyszałem o nich - dlatego mimo iż oferta wydawała się mało realna (czas dostawy) zamówiłem tam komputer. A i jeszcze jeden kwiatek - teraz zauważyłem - pogrubiłem Cytat Twoje zamówienie o numerze XXX407109XXX jest kompletne i oczekuje na wysyłkę. Prosimy o dokonanie wpłaty na poniższy numer konta. Twoje zamówienie zostanie wysłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Dobra nie odpowiadam już adwokatom x-kom-u. Poinformuję Was tylko jak się sprawa skończyła. może stanie się cud i komputer bedzie u mnie już w poniedziałek. A może dpstanę jakiegoś gratisa za opóźnienie ;-)Trzymajcie kciuki ;-). |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 355 Pomógł: 533 Dołączył: 15.01.2010 Skąd: Bydgoszcz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Damonsson - gimbus ma 40 lat i po prostu nie lubi być oszukiwany. A komputer potrzebny mi jest do pracy, dla mnie to nie jest kwestia czy sobie pogram, ja mam zobowiązania, mam swoich klientów i jak nie wywiązuje się to mogę stracić zamówienie i pieniądze. Ciekawe jakbyś Ty zareagował musiał kończyć zamówienie na 10 letnim komputerze :-) Trzeba tak konstruować umowy, żeby nie tracić zamówień i pieniędzy w przypadku takich okoliczności. Zamów sobie http://merlin.pl/Sciezka-buddyzmu-tybetans...ewB4aArsf8P8HAQ , zaoszczędzisz nam tematów na forum (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 12:17 |