Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> System walk
Dmix
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 5
Pomógł: 0
Dołączył: 20.05.2014

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Wie ktoś może z was w jaki sposób zrobić ciąg potworków z warunkiem ifwin - kolejny potwór?
Przykład:
  1. case 1 :
  2. return new Monster ( (400 + 5 * $stage), 3, 14194, 21697, 11665, 23985, 22589, 500000, 848792, 100010000, 15087, (195), 178017293, -1);
  3. return new Monster ( (400 + 5 * $stage), 3, 4194, 1697, 1665, 3985, 2589, 365356, 548792, 100050000, 15087, (193), 178017293, -1);
Powód edycji: [Kshyhoo]: zmiana bb-code
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
Dmix
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 5
Pomógł: 0
Dołączył: 20.05.2014

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Silnik jest stworzony, gra działa o dziwo dobrze.
Zkładając ten temat chodziło mi o podpowiedź którą uzyskałem, komentując niedawno o pętle while - jej budowę.

Dobra, dałem z tym jakoś rade.
Mam jeszcze pytanie odnośnie usuwania klanu.
Skrypt mam taki:
  1. $qry = $db->prepare ( "DELETE FROM guilds WHERE guild_id = :gid" );
  2. $qry->bindParam ( ':gid', $db_data [0] ['guild_id'] );
  3. $qry->execute ();
  4. }

I otóż skrypt teoretycznie usuwa klan z gry bo jego założyciel z niej wyskakuje ale klan w spisie gry wisi nadal (jako pusty) tak jak w tabeli w mysql.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 27.12.2025 - 08:26