![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 21.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zastanawiam się jak z adaptacją tego rozwiązania wśród devs... próbowałem dart (koszmarna dokumentacja), node (kod to spagetti, już w ogóle pominę toporność i koszmarnie zaprojektowane podstawy języka)... jedynie golang wygląda jako-tako (tzn. tak, że moim zdaniem na dłuższą metę może konkurować z c# i java a całe rozwiązanie przypomina gotowy produkt a nie wynik zabawy w hackaton)
Jakieś ogólne przemyślenia związane z wdrażaniem bardziej skomplikowanych algorytmów opartych o to rozwiązanie i komunikacji z PHP? Akurat przepisuję trochę bardziej zaawansowane parsowanie tekstu + komunikacja przez sockety, może jakieś inne pomysły... Ten post edytował niebieskiciapek 21.05.2014, 18:58:17 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
PHP i sockety to pomyłka w dalszym ciągu. FW do socketów? A na czym miałoby to polegać i głównie w jakim celu? Obudujesz tym funkcje które są w prawie każdym języku?
Jak się bawiłem jeszcze w tworzenie gry czy wideokonferencji, to za bazę pod serwer wykorzystałem Valę (https://wiki.gnome.org/Projects/Vala) banalna składnia rodem z C#, całość tłumaczona na C a wydajność wzrasta. Szkoda że w dalszym ciągu sockety są traktowane po macoszemu i nie ma konkretnego wzorca. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 26.09.2025 - 18:10 |