![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 21.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zastanawiam się jak z adaptacją tego rozwiązania wśród devs... próbowałem dart (koszmarna dokumentacja), node (kod to spagetti, już w ogóle pominę toporność i koszmarnie zaprojektowane podstawy języka)... jedynie golang wygląda jako-tako (tzn. tak, że moim zdaniem na dłuższą metę może konkurować z c# i java a całe rozwiązanie przypomina gotowy produkt a nie wynik zabawy w hackaton)
Jakieś ogólne przemyślenia związane z wdrażaniem bardziej skomplikowanych algorytmów opartych o to rozwiązanie i komunikacji z PHP? Akurat przepisuję trochę bardziej zaawansowane parsowanie tekstu + komunikacja przez sockety, może jakieś inne pomysły... Ten post edytował niebieskiciapek 21.05.2014, 18:58:17 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 11 Pomógł: 0 Dołączył: 21.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No i właśnie dlatego średnio lubię javę i pythona (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
C jest zbyt ciężkie (unicode + dostęp do bazy)... pisałbym to tyle że by mi za to nie zapłacili. Nie szukam prostego rozwiązania do wszystkiego, tylko dobrego rozwiązania do pisania algorytmów. Trochę już przetestowałem... j/w... również phpqb zastanawiałem się też nad D. Cytat A robiłeś testy chociaż prostego serwera jak to się przekłada, GO względem C, lub jak chcesz to rozwiązać? Obsługa zbiorów jakieś 100-200x szybciej niż zoptymalizowane php (zależy co to było), C jest zbyt toporny jeśli chodzi o przetwarzanie tekstu, lepiej pod względem ekonomicznym byłoby dołożyć serwerów. Piszę cały FW na socketach, zastanawiające że nikt wcześniej tego nie zrobił (np. prosty klient na pfsockopen i select do komunikacji z 2 backendami dla redundancji)... 0mq próbowałem, działa dobrze, ale admini tego nie cierpią. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 4.10.2025 - 20:39 |