![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 251 Pomógł: 0 Dołączył: 21.01.2010 Skąd: Nowy Sącz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam, walcze z hmailserver wszystko wydaje mi się że jest dobrze skonfigurowane, przeczytałem mnóstwo opisów konfiguracji, lokalnie poczta śmiga, ale nie chce wysyłać i odbierać z zewnątrz.
niewiadome które mogą stanowić problem, proszę o porade. - Czy wystarczy domene przekierować w następujący sposób: rekord MX mail.domena.pl, rekord A mail moje ip, czy trzeba przekierowywać DNSY? ponieważ i w OVH i MasterNET nie ma możliwości przekierowania DNSów - Podobno usługodawcy internetu blokują port 25 (zarządca budynku ma dziś dopytać czy jest zablokowany) ale ustawiłem poprawnie smtp ssl na porcie 4665 więc powinno przez niego pobierać poczte i port 25 nie ma znaczenia? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 731 Pomógł: 141 Dołączył: 9.05.2011 Skąd: śląskie Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kod 36.130.15.83.in-addr.arpa -> ekw36.internetdsl.tpnet.pl To może być przyczyna, w zależności gdzie wysyłasz pocztę. Port zamiast 25 powinien być 587. Po wpisaniu komendy, w shellu Kod netstat -tan widzisz procesy nasłuchujące na 0.0.0.0 lub publicznym IP dla portów obsługi poczty? Co pojawia się w logach poczty po wysłaniu wiadomości? Nie dostajesz jakiejś zwrotki? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 12:31 |