![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 24 Pomógł: 1 Dołączył: 14.01.2009 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam. Natrafiłem na trudny element w programowaniu mojego projektu. Chodzi o sposób rozmieszczania elementów (o polu 1x1) na kwadratowej mapie o dowolnej wielości przykładowo 1000x1000 pól. Elementy mają się rozkładać od środka czyli od elementu o danych x500 y 500. Element = użytkownik, czyli jedno pole na mapie. Elementy muszą rozkładać się po kolei po okręgu. Jak to rozgryść od strony programistycznej? Czy tutaj ma szansę działać jakiś rand() ze sprawdzaniem sporej ilości warunków (bądź małej, jeżeli ktoś mi pomoże rozwiązać ten problem prosto (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) ), czy może napotkał się ktoś na jakiś algorytm pomocny przy moim problemie.
Pozdrawiam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 578 Pomógł: 69 Dołączył: 15.04.2007 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Doprecyzuj.
JAkiej mapie? Rozumiem że to twoja mapa, jak np. do gry, 1000x1000 jest wyrażone w pixelach? Jakim okręgu? o jakim promieniu? Ten post edytował timon27 16.03.2014, 20:34:36 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 01:33 |