![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 0 Dołączył: 29.11.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
W tej chwili konstruktor wymusza 3 połączenie do bazy, czy taki zapis konstruktora jest poprawny, czy można to zoptymalizować?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 0 Dołączył: 29.11.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wymyśliłem sobie że update ma wykonywać się przy każdym odświeżeniu strony,
podczas gry często się zmienia stan zmiennych dla Playera Po wykonaniu update pokazuje stan zmiennych ... Dodałem do klasy warunek, który zmniejsza o 1 zapytanie do bazy, zaczynam od zera OOP to pierwsze kroki i dlatego tak się dopytuję czy dobrze kombinuję
Ten post edytował Nortonek 12.02.2014, 21:18:45 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 17:35 |