![]() |
![]() |
--fenix-- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Potrzebuję w ramach ćwiczenia napisać grę multiplayer która by działała w sieci lokalnej. Myślałem by napisać serwer w php i wyglądałoby to tak, że uruchamiam na karcie w przeglądarce plik .php w którym jest napisany serwer, on sobie działa w pętli. A oprócz tego włączam drugą kartę z klientem (HTML+jQuery+AJAX) i się łącze z serwerem po IP oraz na innym kompie w sieci lokalnej się łącze po IP i można grać. Pytanie moje jak napisać serwer PHP by był on w pętli by cały czas jakoś nasłuchiwał. Musi to być serwer PHP, nie mogę użyć żadnych socketów.
|
|
|
![]() |
--Fenix-- |
![]()
Post
#2
|
Goście ![]() |
Jasne że HTML nie będzie zwracany. Oprócz serwera będzie klient który się będzie komunikował za pomocą js||jquery+ajax. Serwer by miał samą logikę tylko. Ale nie wiem czy jest sens robić takie coś.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 18.10.2025 - 13:04 |