![]() |
![]() |
--fenix-- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Potrzebuję w ramach ćwiczenia napisać grę multiplayer która by działała w sieci lokalnej. Myślałem by napisać serwer w php i wyglądałoby to tak, że uruchamiam na karcie w przeglądarce plik .php w którym jest napisany serwer, on sobie działa w pętli. A oprócz tego włączam drugą kartę z klientem (HTML+jQuery+AJAX) i się łącze z serwerem po IP oraz na innym kompie w sieci lokalnej się łącze po IP i można grać. Pytanie moje jak napisać serwer PHP by był on w pętli by cały czas jakoś nasłuchiwał. Musi to być serwer PHP, nie mogę użyć żadnych socketów.
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 51 Pomógł: 2 Dołączył: 4.09.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
ok to musisz zwrócić uwagę na jedno:
Serwer nie wyśle do przeglądarki strony, jeśli skrypt się nie wykona. a więc przeglądarka Ci rzuci jakimś błędem-pewnie timeout---skrypt bedzie zasuwał na serwerze i jedyną metodą go wyłączenia będzie zabicie procesu na serwerze(ew. wyłączenie serwera). Zamknięcie przeglądarki Ci nie zatrzyma serwera gry. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 22:10 |