![]() |
![]() |
--fenix-- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Potrzebuję w ramach ćwiczenia napisać grę multiplayer która by działała w sieci lokalnej. Myślałem by napisać serwer w php i wyglądałoby to tak, że uruchamiam na karcie w przeglądarce plik .php w którym jest napisany serwer, on sobie działa w pętli. A oprócz tego włączam drugą kartę z klientem (HTML+jQuery+AJAX) i się łącze z serwerem po IP oraz na innym kompie w sieci lokalnej się łącze po IP i można grać. Pytanie moje jak napisać serwer PHP by był on w pętli by cały czas jakoś nasłuchiwał. Musi to być serwer PHP, nie mogę użyć żadnych socketów.
|
|
|
![]() |
-Gość- |
![]()
Post
#2
|
Goście ![]() |
A czy to nie jest określone limitem czasu wykonywania skryptu? Chyba jest takie coś w apache. To ma być prosta gra do szkoły i na potrzeby można wyłączyć ten czas albo dać go większym.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 21:40 |