![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 0 Dołączył: 27.12.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dostałem zadanie aby przetestować (QA) - zrobić analizę sklepu internetowego. Analiza ma być fragmentaryczne, nie taka całościowa serwisu, głównie strony głównej i jednej wybranej podstrony, powinna zawierać kluczowe aspekty: użyteczność, funkcjonalność, intuicyjność, krótką analizę nawigacji i struktury, poprawności kodu i wagi strony.
Chciałem się Was zapytać jak taka analiza powinna wyglądać, jak powinien wyglądać taki dokument? Czy powinno to być coś w stylu audytu, czy scenariuszy , a może porostu wypunktowana lista? I co powinno się w tym znajdować? Ten post edytował smiesznylolek 6.02.2014, 12:31:20 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 578 Pomógł: 69 Dołączył: 15.04.2007 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Skoro wynajęli osobę która się na tym nie zna, to znaczy że nie będą mieć problemów co do formy.
Myślę że bez żadnej pomocy sobie poradzisz. Po prostu napisz co działa dobrze, a co źle, co się może zdarzyć złego. W oddzielnych działach jak podałeś. Z działów brakuje mi jeszcze ogólnego odbioru sklepu: rozpoznawalności i jednolitości marki, sposobu odbioru. Jak skończysz to poproś o pomoc jeszcze raz. Na pewno ktoś się zgodzi abyś mu przesłał na PM analizę i oceni twoją pracę. Ja bym ci ocenił, ale nigdy nie robiłem analiz stron i myślę że znajdzie się ktoś bardziej wykwalifikowany. Ten post edytował timon27 6.02.2014, 13:11:35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 21:02 |