![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 98 Pomógł: 1 Dołączył: 28.06.2009 Skąd: Great Britan Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witajcie,
potrzebuje pomocy, a mianowicie wyjasnienia, który sposob będzie lepszy, bardziej wydajny i ogólnie nadający się do wykorzystania. Więc powiedzmy, że mam baze danych o nazwie REKORD, jego struktura to powiedzmy:
no i chodzi mi o te s1/2/3, wszystkie z nich byly by typu BOOL i ich ilość moze sie powiekszać z czasem, więc przemyślałem to i stwierdziłem, że mozna zrobic kolejną baze danych o nazwie RELATION o strukturze:
LUB
gdzie w tej ostatniej wygladaloby to w ten sposob ze jeden rekord z bazy REKORD, moze wystepowac kilka razy i rekordy mogly by wygladac w ten sposob:
z jednej storny jest mi to na rękę, bo mógłbym manipulować tym i np dodać date do bazy RELATION i kazdy rekord mialby wlasna date, jezeli by to tego wymagalo, a raczej takie usprawnienia beda potrzebne, tylko skoro bedzie bardzo duzo rekordow czy ona bedzie wydajna i nie bedzie mulic, mogłby ktos sensownie odpowiedziec? EDT: Jezeli ktoś nie może sobie tego wyobrazić co mam w głowie dam na przykładzie gry: FarCRY3, moze byc jednoczesnie (i jest) wydany na Xbox360, PS3 i PC, ale omija go XboxONE i PS4 tak samo jego typ, moze byc RPG, PLATFORM, ale jest SHOOTEREM, jak zrobić to najwydajnej? Ten post edytował Koldy 2.01.2014, 23:36:58 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 264 Pomógł: 54 Dołączył: 31.08.2007 Skąd: Tychy Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
To co wymyśliłeś to relacja wiele-do-wielu i jak najbardziej jest sensowne i wydajne
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 07:08 |