![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 45 Pomógł: 2 Dołączył: 12.09.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Swego czasu miałem zlecenie zrobić grę przeglądarkową typu ogame, niestety ze zleceniodawcą kontakt się urwał. Gra jest w fazie beta, pozostały drobne poprawki, reszta chodzi jak powinna, jest dość zoptymalizowana. Nie korzystałem z gotowych silników dostępnych za darmo, bo ten pożal się Boże "kod" był chyba pisany przez gimnazjalistę. U mnie wszystko oparte jest na obiektowości. Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem tego silnika to proszę o kontakt yorki.ogame@gmail.com Sama gra znajduje się tutaj. Męczyłem się nad nią ponad pół roku. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 42 Pomógł: 0 Dołączył: 25.09.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Napisać kod aby działało to nie sztuka , natomiast napisać kod tak żeby działało & kod był uproszczony do maksimum & programista z ulicy który ten kod ujrzy to zrozumie, to jest sztuka. To są właśnie najnowsze standardy, pisanie aplikacji z uproszczonym kodem doskonałym do dalszej jego edycji.. W domu każdy sobie może skrobać co chce, nawet w Pascalu ..
Damonsson, a argumenty typu Zend czy Symfony be, bo będzie wolno działało można sobie schować do kieszeni, jak piszę się grę online to trzeba przedłożyć możliwość wprowadzania ciągłych poprawek(bo tego się nie uniknie) nad wydajność, niestety coś za coś, nie ma tu uniwersalnych rozwiązań.. Takie myślenie na dłuższą mete nie ma sensu, tak samo jak ja zaczynałem przygode z PHP i przyświecała mi myśl po cholere ta cała obiektowość, tylko komplikuje kod.. Jednak z czasem każdy z nas dojdzie do tych samych wniosków.. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 09:50 |