![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 651 Pomógł: 116 Dołączył: 3.06.2012 Skąd: Lędziny Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Mam zamiar wziąć się za tworzenie zaawansowanego systemu reklamowego na swojej stronie. Chodzi o to, że użytkownik będzie mógł wykupić na stronie dowolną formę reklamy (albo XX wyświetleń albo XX dni wyświetlania jego bannera). Do tego chciałbym stworzyć panel, gdzie użytkownik będzie mógł sobie podglądać skuteczność jego reklamy, czyli po prostu panel z takimi danymi jak ilość kliknięć w reklamę oraz ilość wyświetleń w danym dniu. No i teraz pytanie - jak zliczać wyświetlenia tej reklamy? Co odświeżenie pakować:
? Nie wiem zbytnio jak to jest zrobione na innych stronach, jeśli wykupuje się powiedzmy 1000 wyświetleń za ileś tam zł. Chodz o wyświetlenia unikalne czy też nie? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 467 Pomógł: 77 Dołączył: 6.09.2008 Skąd: Miechów / Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Nie polecam opierać tego mechanizmu na sesji / ciastkach. To są zbyt ulotne dane - wystarczy, że ktoś np. używa trybu Incognito w Google Chrome - wtedy za każde wyłączenie przeglądarki będzie kasowało jego ciastka, nie mówiąc o możliwości ich ręcznego usunięcia. Racja, ale nadają się do szybkiego sprawdzenia pewnych informacji. W przypadku braku sesji lub usunięcia ciasteczka używany jest drugi mechanizm sprawdzający (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Oczywiście adres IP też nie jest idealnym rozwiązaniem, dlatego warto zebrać możliwie jak najwięcej informacji. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 04:06 |