![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 651 Pomógł: 116 Dołączył: 3.06.2012 Skąd: Lędziny Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Mam zamiar wziąć się za tworzenie zaawansowanego systemu reklamowego na swojej stronie. Chodzi o to, że użytkownik będzie mógł wykupić na stronie dowolną formę reklamy (albo XX wyświetleń albo XX dni wyświetlania jego bannera). Do tego chciałbym stworzyć panel, gdzie użytkownik będzie mógł sobie podglądać skuteczność jego reklamy, czyli po prostu panel z takimi danymi jak ilość kliknięć w reklamę oraz ilość wyświetleń w danym dniu. No i teraz pytanie - jak zliczać wyświetlenia tej reklamy? Co odświeżenie pakować:
? Nie wiem zbytnio jak to jest zrobione na innych stronach, jeśli wykupuje się powiedzmy 1000 wyświetleń za ileś tam zł. Chodz o wyświetlenia unikalne czy też nie? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 651 Pomógł: 116 Dołączył: 3.06.2012 Skąd: Lędziny Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kliknięcia w link proponujesz zliczać w podobny sposób czy tam nie patrzeć już na unikalność i wrzucać value+1 zawsze ?
EDIT: Nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie. Będzie kilka reklam losowo wyświetlanych i zależnie od tego która reklama w danym momencie się wyświetli - jej licznik będzie aktualizowany. Tak więc sprawdzanie czy dane IP już było zliczone dla danej reklamy jest możliwe tylko po sprawdzeniu tego w bazie danych, co daje dwa zapytania:
potem:
tak więc i tak zawsze będę musiał chyba wykonywać to sprawdzanie w ten sposób. Zastanawiam się czy nie będzie lżej przetrzymywać w jakimś cache tablicy z numerami IP dla danych reklam i tak to porównywać ? Ten post edytował Michael2318 28.11.2013, 13:07:45 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 12:58 |