![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 24.09.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Jakiś czas temu pisałem na forum w poszukiwaniu uczciwego, zapalonego człowieka w celu utworzenia wspólnie jakieś projektu - po pracy - tak dla siebie ![]() Chcę stworzyć grę przeglądarkową na wzór plemiona.pl. Nie będzie to oczywiście klon, będzie wiele funkcjonalności, które będą inne, a przede wszystkim kilka całkowicie nowych. Mam już wstępny szkic całego projektu. Pomysłów jest wiele. Rynek jak najbardziej chłonny - wystarczy złożyć małą ekipę i wziąć się do roboty. Mam własnego task manager'a z którego już korzystałem zespołowo, dzięki czemu nie będziemy musieli tracić czasu na organizację pracy. Podsumowując - szukam dwóch zdecydowanych osób do pracy nad wyżej opisaną grą przeglądarkową. Nie jest to praca płatna. Szukam kogoś, kto jest gotów zainwestować swój czas i umiejętności w projekt. W zamian oferuję udział w zyskach. Sam jestem programistą i koniec końców jestem pewien, że i tak najwięcej czasu w to zainwestuję ![]() Nie wiem jeszcze do końca w czym robić całą grę. Do tej pory robiłem platformy dedykowane lub średnie projekty, gdzie Kohana czy Laravel 4 nadawały się idealnie. Nie wiem natomiast jak np. Laravel 4 sprawdziłby się w takim środowisku. To jest jeszcze do uzgodnienia. Jeśli znajdzie się ktoś chętny to zapraszam do kontaktu - luktapper@gmail.com - jak nikt się nie znajdzie to będę robić sam ![]()
Powód edycji: [Spawnm]:
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 160 Pomógł: 27 Dołączył: 22.09.2008 Skąd: Tarnów Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Sam piszę grę ale w klimatach OGame (oczywiście hobbistycznie, jak się nie uda, to nic się nie stanie). Gra będzie odbiegać oczywiście od niej, ponieważ nie ma sensu robić czegoś dokładnie takiego jak już istniejący projekt.
Technologicznie postawiłem na Zend Framework 2 + Doctrine 2. Napisałem kiedyś framework MVC - w pełni obiektowy, namespace, routing dynamiczny itp. Oparłem o niego własną pracę inżynierską, przez co wiem, że czasami lepiej użyć rozwiązań "cudzych". Najważniejsze to skupić się na grze zamiast na działaniu frameworka. Będę obserwował temat, może jak kiedyś czas pozwoli, to dołączę. Życzę powodzenia w kodowaniu. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 21:26 |