![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 12.03.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Wczoraj idąc przez miasto widziałem reklamę na dużym wyświetlaczu ledowym jakiejś strony internetowej (nie zaciekawiła mnie więc nie pamiętam). Skłoniło mnie to jednak by zastanowić się nad sensem takiej formy promocji... W wyniki google i reklamy banerowe można kliknąć i w sekundzie być na stronie docelowej. Na ekran nie klikniemy, a na QR kod za mało czasu (chyba że na billbordzie, ale QRy to chyba mało popularna technologia u nas).
Ciekawą ofertę ma pewna_strona.com. Oferują ekrany w wielu miastach Polski. Sądzicie że warto skorzystać czy lepiej stawiać na google i reklamy w sieci? Ten post edytował nospor 9.10.2013, 08:17:49 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 898 Pomógł: 48 Dołączył: 2.11.2005 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Z doświadczenia powiem, że reklamy typu banery, reklamy w prasie, windach itp się nie sprawdzają w przypadku stron internetowych. Ogólnie reklamy tego typu są świetne dla firm tworzących markę, ale tu mówimy o zintegrowanej strategii komunikacji w kilku kanałach - ale tu już mówimy o budżetach idących w setki tysięcy złotych jeśli nie miliony i strategii rozpisanej na jakieś dłuższe okresy czasu.
Jeśli ma to być jednorazowa akcja to szkoda pieniędzy - bo taka reklama jak już Spawn wspomniał to nie reklama nastawiona na zdobycie klientów tylko reklama wizerunkowa/brandowa. Przykład WP się właśnie idealnie w to wpisuje. Taki reklamami WP nie chce osiągnąć efektu, że zapamiętasz ich adres i wejdziesz, tylko stara się zaistnieć w świadomości użytkowników i ciągle o sobie przypominać. Typowa strategia budowania marki. Sam zauważ, że WP również działa w wielu kanałach (prasa, radio, outdoor) i działa długofalowo - nie są to jednorazowe akcje. Sami sobie odpowiedzcie ile razy weszliście na jakiś nieznany wam wcześniej adres zauważony na banerze czy nawet w prasie. W przypadku budżetów 1000-2000zł (tyle kosztuje 1 baner na miesiąc czy reklama w rotacji na banerze LED) znacznie lepiej już kupić ulotki i kilka razy uderzyć nimi w ten sam obszar czy wykupić reklamy remarketingowe. Szału nie będzie, ale na pewno lepiej tak wydać pieniądze. Zawsze jednak wszystko zależne jest od branży. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 08:08 |