![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 12.03.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Wczoraj idąc przez miasto widziałem reklamę na dużym wyświetlaczu ledowym jakiejś strony internetowej (nie zaciekawiła mnie więc nie pamiętam). Skłoniło mnie to jednak by zastanowić się nad sensem takiej formy promocji... W wyniki google i reklamy banerowe można kliknąć i w sekundzie być na stronie docelowej. Na ekran nie klikniemy, a na QR kod za mało czasu (chyba że na billbordzie, ale QRy to chyba mało popularna technologia u nas).
Ciekawą ofertę ma pewna_strona.com. Oferują ekrany w wielu miastach Polski. Sądzicie że warto skorzystać czy lepiej stawiać na google i reklamy w sieci? Ten post edytował nospor 9.10.2013, 08:17:49 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 335 Pomógł: 34 Dołączył: 9.11.2005 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Osobiście uważam, że przy łatwiej nazwie firmy (w tym i przy łatwym adresie) oraz z naprawdę ładnie wyglądająca reklamą, która robi na widzu wielkie WOW to warto. Dajmy na to (przykład tylko) Wirtualna Polska (nazwa chwytliwa) i krótki adres wp.pl. Coś takiego ma szanse promować się na takich reklamach, bo potencjalny odbiorca zapamięta adres, a nikt nie zapamięta adresu wherearemyclothes.com.pl (nie dość, że nazwa długa, to domena długa). Np. jeżdząc tramwajem czy autobusem po Wrocławiu oglądam reklamy na telewizorkach, bo mi się nudzi, czasem coś wpadnie w oko.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 17:35 |