![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 Pomógł: 0 Dołączył: 12.03.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Wczoraj idąc przez miasto widziałem reklamę na dużym wyświetlaczu ledowym jakiejś strony internetowej (nie zaciekawiła mnie więc nie pamiętam). Skłoniło mnie to jednak by zastanowić się nad sensem takiej formy promocji... W wyniki google i reklamy banerowe można kliknąć i w sekundzie być na stronie docelowej. Na ekran nie klikniemy, a na QR kod za mało czasu (chyba że na billbordzie, ale QRy to chyba mało popularna technologia u nas).
Ciekawą ofertę ma pewna_strona.com. Oferują ekrany w wielu miastach Polski. Sądzicie że warto skorzystać czy lepiej stawiać na google i reklamy w sieci? Ten post edytował nospor 9.10.2013, 08:17:49 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 069 Pomógł: 497 Dołączył: 11.05.2007 Skąd: Warszawa ![]() |
To zależy co chcesz uzyskać.
Takie reklamy nie dają praktycznie żadnego klienta, jednak utwardzają markę w świadomości klienta, co w przyszłości w połączeniu z zwykłym marketingiem może jakoś pomóc (choć trudno to ocenić). Znałem 2 właścicieli firm robiących strony www którzy korzystali z takiej formy reklamy i zadowoleni nie byli. Obserwując miasto widzę że co jakiś czas kolejne firemki robią podobne kroki. Daje to dodatkowego asa przy rozmowie z klientami szukającymi firmy która jutro nie zniknie (jesteśmy na bilbordach), jednak skoku ilości zleceń sama taka reklama nie zapewnia. Dodatkowo licz się z tym że osoby szukające wykonawcy taniej strony zaczną cię omijać na kilometr. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 22:25 |