![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 87 Pomógł: 0 Dołączył: 29.02.2004 Skąd: /dev/null Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jestem w trakcie pisania oprogramowania dla mojej firmy taki fajny rozbudowany system ala techdata. szef wpadl na genialny pomysl, ale jest jeden maly problem.
Czy wogole istnieje jakiekolwiek rozwiazanie na PHP (lub inny jezyk ktory wspolpracuje z php i przegladarkami) ktore automatycznie identyfikuje klienta ktory dzwoni. reasumujac mam jakas dobra centralke telefoniczna, klient dzwoni z numeru 00 000 000 000 operator odbiera telefon i on na swojej przegladarce dostaje profil klienta. czy jest jakies na to rozwiazanie? czy najlepiej poprostu operator pyta uzytkownika o numer telefonu i wtedy dostaje jego profil? ktos cos kiedys robil podobnego? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 223 Pomógł: 27 Dołączył: 16.04.2008 Skąd: Bakutilu Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ja to rozwiązałem swego czasu tak:
1. Centra to w zasadzie czysty asterisk + agi 2. System CRM w przeglądarce (php) 3. Node.js jako serwer websocketów Scenariusz: 1. Operatorzy logują się do systemu w przegladarce 2. Nawiązane zostaje połączenie z node.js 3. Dzwoni klient do firmy 4. Asterisk szuka wolnego operatora, oraz sprawdza czy klient jest w bazie 5. Połączenie zostaje przekierowane do operatora i jeżeli klient został odnaleziony w bazie wysyłana jest informacja do node (id klient z bazy, oraz id operatora do którego jest przekierowane połączenie) 6. Node wysyła info do przeglądarki i klient zostaje załadowany odpowiedniemu operatorowi To oczywiście w bardzo uproszczonej wersji. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 16:21 |