![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 16 Pomógł: 0 Dołączył: 7.02.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Od jakiegoś czasu prowadzę sklep internetowy. Nie powiem, żeby interes szedł jak burza. Staram się dociec w czym może być problem sprawdzając wszystko po kolei. Zatrzymałem się na stronie internetowej którą ciągle poprawiam, zmieniam i dodaję nowe funkcjonalności. Prosiłbym o ocenę wyglądu, działania i ogólnej prezencji sklepu oczami przeciętnego klienta. Nie chcę oceniania od strony kodu, to zostawiam dla siebie, zdaję sobie jednocześnie sprawę, że nie wszystko jest idealne. Włożyłem bardzo dużo pracy, aby strona wyglądała tak jak wygląda teraz. Na konto testowe można zalogować się wpisując dane: user: test pass: test www: http://cyberlogic.pl Prosiłbym jednak aby nie finalizować zakupów (nie przechodzić do ostatniego kroku koszyka, który będzie wyraźnie zaznaczony na czerwono). Pochwały i propozycje mile widziane. Zakupy również (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Dzięki z góry i pozdrawiam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Administratorzy Postów: 1 552 Pomógł: 211 Dołączył: 7.07.2009 Skąd: NJ ![]() |
A jakby była w prawym to już byłoby dobrze? Oświeć mnie, bo nie wiem czy chodzi o to że jest w ogóle z lewej czy o to że za wysoko/za bardzo z lewej, bo odnoszę wrażenie jakbyś widział pierwszy raz wyszukiwarkę z lewej strony (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) . Rellik, jeżeli nie potrafisz przyjąć do wiadomości tego, że potencjalni klienci nie widzą Twojej wyszukiwarki - to ciężko będzie z Tobą dyskutować. Pisałam już to, ale napiszę jeszcze raz: jeżeli musisz nam "udowadniać", że wyszukiwarka jest widoczna, to niestety tak nie jest. Za długo interesuję się usability, żeby nie wiedzieć że tak jest. Co do koszyka - na siłę próbujesz korzystać z kwadratowego koła, bo to "tyle samo roboty". Zmuszasz mnie jako klienta do rejestracji - pomimo, iż jeszcze nie wiem czy masz to, czego szukam. W tym tkwi problem (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Nawet jestem pewny, że w wielu kwestiach jest lepiej niż gdzie indziej na popularniejszych sklepach - wszelkie ajaxy w wyszukiwarce, w koszyku przy zmianie ilości produktów... etc. Nie przesadzaj (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Poczytaj trochę o użyteczności, a zauważysz sporo błędów jakie popełniasz. Przykładowo na SmashingMagazine znajdziesz tonę bezpłatnych informacji (popartych testami!) o usability w e-commerce. Traktujesz to wszystko zbyt osobiście. Nikt nie krytykuje bezpośrednio Ciebie, oceniamy po prostu to, co widzimy. Otrzymałeś właśnie wyniki bezpłatnych testów od użytkowników, naprawdę warto je wykorzystać. Rozumiem, że ten sklep to Twoje "maleństwo", ale trochę więcej luzu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Zawsze może być lepsze, prawda? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 18.10.2025 - 07:43 |