![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 250 Pomógł: 1 Dołączył: 6.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
zamierzam do swojej gry stworzyć system inflacji. Chyba nie muszę tłumaczyć co to jest inflacja więc przejdę od razu do rzeczy. Chciałbym, żeby codziennie wartość wirtualnego pieniądza spadała i wszystko było coraz droższe o np. 0,25. Przykładowo w pierszym dniu za coś będziemy musieli zapłacić 25 zł a już drugiego dnia 25,25 zł. Coś w tym rodzaju. Teraz konkrety. Chodzi mi o to jak stworzyć taki skrypt, który będzie się wykonywać co 24 godziny? Proszę Was o jakiej porady. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 264 Pomógł: 54 Dołączył: 31.08.2007 Skąd: Tychy Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
sprawdzaj datę, dla każdego dnia rób aktualizację i zapisz gdzieś fakt że w danym dniu aktualizacja została wykonana. Za każdym razem sprawdzasz czy dzisiaj już została wykonana, jeśli nie - aktualizujesz i zapisujesz że została zrobiona, jeśli została zrobiona nie robisz nic.
Ten post edytował Greg0 30.08.2013, 21:34:54 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 03:00 |