![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 250 Pomógł: 1 Dołączył: 6.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
zamierzam do swojej gry stworzyć system inflacji. Chyba nie muszę tłumaczyć co to jest inflacja więc przejdę od razu do rzeczy. Chciałbym, żeby codziennie wartość wirtualnego pieniądza spadała i wszystko było coraz droższe o np. 0,25. Przykładowo w pierszym dniu za coś będziemy musieli zapłacić 25 zł a już drugiego dnia 25,25 zł. Coś w tym rodzaju. Teraz konkrety. Chodzi mi o to jak stworzyć taki skrypt, który będzie się wykonywać co 24 godziny? Proszę Was o jakiej porady. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 729 Pomógł: 346 Dołączył: 4.04.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
po prostu odpalasz skrypt cronem co 24 godziny, zasada skryptu wczytujesz z bazy/pliku wartość z poprzedniego dnia zwiększasz/zmniejszasz ją o inflacje i zapisujesz. Cała filozofia.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 01:33 |