![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 616 Pomógł: 12 Dołączył: 16.07.2006 Skąd: : getCity ( ); Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
jak w temacie, wypowiadajcie się jakie funkcje powinny się znaleźć oraz czego wam brakuje w już istniejących
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 195 Pomógł: 14 Dołączył: 12.01.2006 Skąd: Gotham City Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Crm to strategia firmy która jest zorientowana na klienta i zwiększnie jego pozytywnych doświadczeń. Aplikacja crm może wspierać wąski lub szeroki zakres procesow w tej dziedzinie.
Do najważniejszych ( nie bede sie rozdrabniał ) należy wspomaganie procesu sprzedaży, przeprowadzania kampani marketingowych, segmentowanie klientów i tworzenie ich profili, określanie wartości klienta, prognozowanie przyszłej sprzedaży itp itd. Crm dzieli się na ogół na operacyjny ( styk z klientem ) i analityczny ( wykorzystywanie zbiorów danych o klientach do analizy wyników firmy i udoskanalania procesów, podejmowania decyzji ) Crm relacje z klientami - Jill Dyche Książka z 2000 roku ale i tak bardzo aktualna. Każdy kto ma cokolwiek wspólnego z Crm powinien przeczytać tą książke. Ten post edytował emp 23.08.2013, 15:06:48 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 09:07 |