![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 250 Pomógł: 1 Dołączył: 6.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
robię właśnie statusy graczy zalogowanych i nie zalogowanych. Tylko nie wiem czy wybrałem sobie bezpieczny sposób. Chodzi o to, żeby dane o tym czy gracz jest zalogowany czy nie były przechowywane w bazie. Konkretniej chodzi o to, że gdy gracz się loguje(w tym samym warunku) wykonuje się zapytanie dodające do kolumny `online_offline` w bazie napis 'Online' a gdy się wylogowywuje to ustawia na 'Offline'. Wtedy w statystykach pobieram z kolumny 'online_offline' status i sprawdzam czy jest gracz zalogowany czy nie. Jakby co to logowanie mam na sesjach. Nie wiem czy to dobry pomysł. Może ktoś ocenić lub ewentualnie podać algorytm jak miało by coś takiego wyglądać, bo ja to tak widzę. Ten post edytował Kerth 16.07.2013, 14:12:28 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 250 Pomógł: 1 Dołączył: 6.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A to może w takim razie coś jak jest np. na stronie plemiona.pl?
Tak w trakcie zalogowania jak ktoś wyłączy kartę lub przejdzie w niej na inną stronę to musi się od nowa logować. Wiecie może jak takie coś zrobić, żeby przerwać sesję jak gracz opuści stronę? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 11:42 |