![]() |
![]() |
-arrtxp- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Witam, mam mały problem.
Załóżmy, że mamy mape 9x9 pól. - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 1 0 1 1 1 0 1 1 1 2 1 0 0 0 0 0 1 1 1 3 1 0 1 1 1 0 1 1 1 4 1 0 0 0 0 0 1 1 1 5 1 0 1 1 1 0 0 0 1 6 1 0 0 0 0 0 1 1 1 7 1 0 1 1 1 0 1 1 1 8 1 0 1 1 1 0 1 1 1 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 - to pole zablokowane 0 - pole po którym możemy się poruszac. Jak napsiać skrypt, który wyznacz mi najkrótsza trasę do pola 8x5. Jakieś pomysły? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 350 Pomógł: 512 Dołączył: 4.01.2009 Skąd: Wrocław / Świdnica Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Myślę, że najlepiej się sprawdzi tutaj "zalewanie wodą": http://pl.wikipedia.org/wiki/Algorytm_Bellmana-Forda
, czy lepiej wyjaśnione: http://www.forbot.pl/forum/topics20/microm...yntu-vt2246.htm -> METODA PROPAGACJI FALI (uproszczony algorytm BELLMANA-FORDA) Ten post edytował kamil4u 30.04.2013, 17:28:38 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 16:46 |