![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 13 Pomógł: 1 Dołączył: 23.02.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
Zapewne takich pytań było już -set ,ale mam do Was pytanie. 1. Bardziej opłacalne jest bycie webmasterem czy programistą typu c++ ? Przez to rozumiem aspekt wynagrodzenia , i ilości ofert pracy w danej dziedzinie. Przesiadka z php czy js na c++ to tylko kwestia poznania funkcji ,poznania nowej "metody" myślenia "a jak to zrobić w c++ ",co dużo czasu nie zajmie. 2. Co sądzicie o technikach informatycznych ? Czy to prawda,że tam gra się tylko w CS'a czy może jednak czegoś uczą ? Czym się kierować,podczas wyboru technikum ? 3. I to chyba najważniejsze. Czy to jest przyszłościowy zawód ? Nie mam zamiaru zbyt szybko zmienić branży, więc chcę zostać przy tym co lubie robić. Dziękuje za odpowiedzi (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 49 Pomógł: 8 Dołączył: 5.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Sam algorytm A* to żaden problem, ale jak dodamy do tego wydajny podział przestrzeni i wygładzanie znalezionej drogi to można się namęczyć.
Nie to żebym chciał kogoś sprawdzić, czy komuś nie wierzę - mógłby ktoś opisać jakiś problem matematyczny napotkany własnie w kontekście teoretycznie związanym z tworzeniem gry, lub kodu który mógłby być przez grę wykorzystywany? Jakiś czas temu bawiłem się tym http://en.wikipedia.org/wiki/Smoothed_particle_hydrodynamics kiedy potrzebowałem połączyć wodę z silnikiem fizyki 2d. Czy coś prostego, narysowanie kabla z ładną teksturą po ścieżce za pomocą trójkątów. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jakiś czas temu bawiłem się tym http://en.wikipedia.org/wiki/Smoothed_particle_hydrodynamics kiedy potrzebowałem połączyć wodę z silnikiem fizyki 2d. Czy coś prostego, narysowanie kabla z ładną teksturą po ścieżce za pomocą trójkątów. W czym pisałeś? Jak canvas to masz gdzieś wersje online? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 9.10.2025 - 10:38 |