Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Reklamacja klienta
Volume
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 283
Pomógł: 11
Dołączył: 11.10.2004
Skąd: 3c

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Pytanie obecnie hipotetyczne, aczkolwiek czasem spotykam się z czymś takim, nie robię z tego powodu nikomu problemów, tylko staram się poprawić zazwyczaj za free coś co się zepsuło - w końcu to moja wina, że nie przewidziałem jakiś niepoządanych akcji. Jednak nie raz jest to dość uciążliwe, z racji np. tego, że kod pisałem np. rok albo dwa temu i nie jestem z nim na świezo. Wcześniej sam zawsze testuje ile mogę zlecony skrypt, później oczywiście zalecam zrobić to samo klientowi - zazwyczaj klient mówi, że przetestuje a nic nie testuje i potem byki wychodza w praniu;]
Dlatego pytanie, jak się w takiej sytuacji powinno zachować? Jeśli założymy, że okres reklamacji już miną (o ile takowy w ogole był w umowie) - czy widząc, że strona po roku zaczeła się gdzieś sypać powinno się za darmo to zreperować czy jednak rządać zapłaty?
Czy w umowie powinno się takie rzeczy zastrzegać? Jak to najlepiej załatwiać?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
pedro84
post
Post #2





Grupa: Nieautoryzowani
Postów: 2 249
Pomógł: 305
Dołączył: 2.10.2006

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Inna ważna uwaga, dla mniej doświadczonych a chcących uniknąć niespodzianek. Raczej nie dla stronek, aczkolwiek w pewnych przypadkach te też tutaj pasują.

Zapisujcie w umowie dokładne wymagania serwerowe jakie aplikacja ma spełnić: wersje oprogramowania, dostępne moduły, pamięć, maksymalny czas wykonywania - im więcej, tym lepiej.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 25.09.2025 - 23:59