![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 283 Pomógł: 11 Dołączył: 11.10.2004 Skąd: 3c Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pytanie obecnie hipotetyczne, aczkolwiek czasem spotykam się z czymś takim, nie robię z tego powodu nikomu problemów, tylko staram się poprawić zazwyczaj za free coś co się zepsuło - w końcu to moja wina, że nie przewidziałem jakiś niepoządanych akcji. Jednak nie raz jest to dość uciążliwe, z racji np. tego, że kod pisałem np. rok albo dwa temu i nie jestem z nim na świezo. Wcześniej sam zawsze testuje ile mogę zlecony skrypt, później oczywiście zalecam zrobić to samo klientowi - zazwyczaj klient mówi, że przetestuje a nic nie testuje i potem byki wychodza w praniu;]
Dlatego pytanie, jak się w takiej sytuacji powinno zachować? Jeśli założymy, że okres reklamacji już miną (o ile takowy w ogole był w umowie) - czy widząc, że strona po roku zaczeła się gdzieś sypać powinno się za darmo to zreperować czy jednak rządać zapłaty? Czy w umowie powinno się takie rzeczy zastrzegać? Jak to najlepiej załatwiać? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Nieautoryzowani Postów: 2 249 Pomógł: 305 Dołączył: 2.10.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Inna ważna uwaga, dla mniej doświadczonych a chcących uniknąć niespodzianek. Raczej nie dla stronek, aczkolwiek w pewnych przypadkach te też tutaj pasują.
Zapisujcie w umowie dokładne wymagania serwerowe jakie aplikacja ma spełnić: wersje oprogramowania, dostępne moduły, pamięć, maksymalny czas wykonywania - im więcej, tym lepiej. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 25.09.2025 - 23:59 |