![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 247 Pomógł: 5 Dołączył: 10.12.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam. Napisałem sobie klasę game
No i oczywiście plik z formularzem.
Moje pytanie brzmi, czy da to się łatwiej zrobić? (bez wykorzystywania sesji, raz ustawić obiekt i potem cały czas z niego korzystać) Po co używać wzorca singleton. Przecież podczas pisania kodu, osoba, która go pisze wie czy utworzyła już dany obiekt czy nie... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 247 Pomógł: 5 Dołączył: 10.12.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Nie ma potrzeby ręcznie (de)serializować obiektów "wrzucanych do sesji". Też mi się tak wydajeJednak jeśli nie serializuje to dostaje error
Dlaczego w tym przypadku muszę recznie serializować ? Czy może jest inny sposób na pozbycie się tego błędu?
Pojawia się jeszcze jeden problem, którego nie przemyślałem... Z tym, że zawsze obiekt odczytuje z sesji, nigdy nie zwiększa się liczba prób, w tym wypadku można to rozwiązać na 2 sposoby. a) Zapisywać liczbę prób w sesji. (IMG:style_emoticons/default/cool.gif) za każdym razem zapisywać obiekt do sesji. Który lepszy? Ten post edytował mimol 24.02.2013, 13:23:46 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 06:24 |