![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 069 Pomógł: 497 Dołączył: 11.05.2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziś dostałem spam ,
jednak zamiast samej treści na dole maila dopisali taki bajer: "Uprzejmie informujemy, że Państwa adres został pozyskany bezpośrednio z Państwa strony internetowej lub z ogólnodostępnych źródeł. W myśl przepisów o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 144.1204) niniejszy e-mail nie stanowi przesyłki mającej znamiona spamu. Jeśli jednak nie życzą sobie Państwo dalszych informacji lub chcą wskazać innych właściwych odbiorców prosimy o odpowiednią informację na zwrotny adres e-mail." czy to prawda czy tylko mydlą mi oczy ? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat 2. Informację handlową uważa się za zamówioną, jeżeli odbiorca wyraził zgodę na otrzymywanie takiej informacji, w szczególności udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny. A można pytanie to zadać w mailu razem z prezentacją ewentualnej oferty? Z opisem co mogłoby się w niej znajdować. Wtedy nie wysyłamy jej w ogóle, tylko pokazujemy co mogłoby się w niej znaleźć, gdyby użytkownik tego chciał w przyszłości. Dwie sprawy za jednym zamachem + klauzula o ewentualnym wypisaniu z piaskownicy. A czy ktoś z Was słyszał kiedykolwiek że firma X została pozwana/skazana za rozsyłanie oferty handlowej, promocję usług? (wykluczając firmy specjalizujące się w spamie). newsletter == relikt. mało kto umieszcza je jeszcze na stronie, prym wiodą właśnie linki wypisujące. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 898 Pomógł: 48 Dołączył: 2.11.2005 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
newsletter == relikt. mało kto umieszcza je jeszcze na stronie, prym wiodą właśnie linki wypisujące. [offtopic] Może mały offtopic, ale nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. Dobry newsletter kierowany do osób, które wyraziły na to zgodę potrafi zdziałać na prawdę dużo. Dla przykładu powiem Ci, że dobrze prowadzona lista mailingowa średnio generuje ~20% zamówień w sklepie internetowym. Ja np. wysyłam newsletter do moich klientów raz w tygodniu. W każdym mają możliwość zrezygnowania z subskrypcji (link wypisujący) - zrezygnowało jakieś ~5%. Ale staram się aby mój newsletter był ciekawy. Tj. oprócz promocji klienci mogą w nim znaleźć nowe artykuły na portalu branżowym, załączam ciekawostki branżowe, łączę z profilem na facebooku i konkursami, robię promocje wiązane np. z OPP itd. Ogólnie robię tak aby klienci nie traktowali tego jako nachalną promocję i otwierali newsletter nawet jeśli nie zamierzają w danym momencie nic kupić. Każdego miesiąca dostaję kilkaset zamówień z wejść z newslettera. Analizując koszty do rezultatów to email marketing jest najbardziej efektywną/najtańszą formą promocji/reklamy. Wejścia z newslettera mają kilkukrotnie wyższą konwersję niż średnia danego sklepu. Dodam tylko, że mój newsletter jest jeszcze raczej kiepski (dopiero uczę się na swoich błędach, bo długo zaniedbywałem ten temat), więc myślę, że przy dobrym poprowadzeniu emm rezultaty będą na prawdę dobre. Piszę to aby nie mylić newslettera ze spamem. I nie wprowadzać ludzi w błąd, że newsletter to relikt przeszłości, bo to nie prawda. [/offtopic] |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Piszę to aby nie mylić newslettera ze spamem. I nie wprowadzać ludzi w błąd, że newsletter to relikt przeszłości, bo to nie prawda. Tylko że to co napisałeś ni jak ma się do mojego stwierdzenia. Koniec końców i tak musisz w sklepie ten email pozyskać, czyż nie? Używanie serwisu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu w którym są odpowiednie zapisy, co klient może otrzymać w przyszłości. Masz adres email, masz też wtórnego klienta. W przypadku właśnie sklepów internetowych jest to powiązane i trudno, aby było inaczej. O$iek - a czy te informacje również rozsyła w RSS? Jeśli nie, to coś tu nie gra. I wydaje mi się też, że jest różnica między reklamą swoich produktów, a obcą ofertą. Choć jeśli nie jesteśmy serwisem typowo informacyjnym, to w branży IT trudno reklamować kogoś innego. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 15:56 |