![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 8 Dołączył: 28.10.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Hej
![]() Zastanawiam się w jaki sposób napisać system zadań, który zminimalizowałby edycję kodu gry. Tzn. dodawanie nowego zadania nie wiązałoby sie z edycją plików - nie mówie tutaj o zupełnym braku edycji, ale wolałbym, żeby ingerencja była jak najmniejsza. Pewnie trzeba zrobić w bazie tabele z zadaniami i Npc'tami. Ale co dalej? Dzięki z góry za pomoc. Nie oczekuje kodu, wystarczy tylko teoria. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 8 Dołączył: 28.10.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
@2up
czego nie zrozumiałeś? opsiałem wszystko, że chce zrobić system zadań/questów w grze. npc to coś z czym rozmiawaimy, przyjmujemy od niego zadania, zmieniami progres questa i konczymy. @up a jeżeli zadanie było by bardziej rozbudowane? np. od npc1 bierzemy questa - kaze nam coś przyniesc i wie ze takie cos ma npc2, idziemy do npc2 - ma rzecz ktora potrzebuje npc1 ale odda kiedy uzbieramy X czegos tam. zebralismy te przedmioty, wracamy do npc2 on nam daje coś co mozemy oddac npc1 i zakonczyc questa. troche nie mogę ogarnąc tego, jak by to miało wyglądać. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 21.06.2025 - 06:26 |