![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 8 Dołączył: 28.10.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Hej
![]() Zastanawiam się w jaki sposób napisać system zadań, który zminimalizowałby edycję kodu gry. Tzn. dodawanie nowego zadania nie wiązałoby sie z edycją plików - nie mówie tutaj o zupełnym braku edycji, ale wolałbym, żeby ingerencja była jak najmniejsza. Pewnie trzeba zrobić w bazie tabele z zadaniami i Npc'tami. Ale co dalej? Dzięki z góry za pomoc. Nie oczekuje kodu, wystarczy tylko teoria. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 4 Dołączył: 30.04.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No ja bym to zrobił w taki sposób, mam główną klasę, odpowiedzialną za obsługę pluginów(dajmy na to system zadań jest takim pluginem).
Później taki plugin tworzę i inicjalizuję w głównej klasie. W bazie. Tabela z zadaniami(id, id_npc itd..., tablicaZdialogami, nagroda) Tabela z npc (id, imie, lokalizacja) W tabeli user kolumna trzymająca ukończone questy. Ten post edytował ensei 25.11.2012, 12:27:06 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 22.06.2025 - 05:13 |