Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 8 Dołączył: 28.10.2011 Ostrzeżenie: (0%)
|
Hej (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Zastanawiam się w jaki sposób napisać system zadań, który zminimalizowałby edycję kodu gry. Tzn. dodawanie nowego zadania nie wiązałoby sie z edycją plików - nie mówie tutaj o zupełnym braku edycji, ale wolałbym, żeby ingerencja była jak najmniejsza. Pewnie trzeba zrobić w bazie tabele z zadaniami i Npc'tami. Ale co dalej? Dzięki z góry za pomoc. Nie oczekuje kodu, wystarczy tylko teoria. |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 50 Pomógł: 4 Dołączył: 30.04.2008 Ostrzeżenie: (0%)
|
No ja bym to zrobił w taki sposób, mam główną klasę, odpowiedzialną za obsługę pluginów(dajmy na to system zadań jest takim pluginem).
Później taki plugin tworzę i inicjalizuję w głównej klasie. W bazie. Tabela z zadaniami(id, id_npc itd..., tablicaZdialogami, nagroda) Tabela z npc (id, imie, lokalizacja) W tabeli user kolumna trzymająca ukończone questy. Ten post edytował ensei 25.11.2012, 12:27:06 |
|
|
|
Novy. [MySQL][PHP]Zadania w grze via www. 25.11.2012, 12:10:56
markonix Może rozwiń troszkę Twój post..
Jakie zadania? Ja... 25.11.2012, 12:23:48
Novy. @2up
czego nie zrozumiałeś? opsiałem wszystko, że... 25.11.2012, 12:53:11
ensei Hmm. Tak na szybko.
Łatwa weryfikacja, żeby user n... 25.11.2012, 13:42:18
Novy. Ok, dzięki za pomoc 25.11.2012, 13:46:00 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 27.12.2025 - 09:36 |