![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 Pomógł: 0 Dołączył: 24.11.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
mam około dwudziestu instrukcji warunkowych dotyczących różnych sposobów animacji zdjęć. Każda animacja z względu na jej złożoność realizowana jest w pętli for, która to generuje ustaloną ilość elementów, które są potrzebne do wykonania danego efektu wizualnego na zdjęciu. Większość tych efektów jest bardzo podobna do siebie, tzn, np w jednych efekcie używam opacity, a w innym operuje na width lub height. Jaki sposób jest bardziej optymalny: 1. czy lepiej każdemu efektowi przypisać nową pętlę, która będzie realizowała daną animację (minusem jest powielanie kilkunastu linijek kodu) 2. A może lepiej utworzyć jedną pętlę i za pomocą instrukcji warunkowych tworzyć wyjątki (różnice dla aktualnie wylosowanej animacji). Proszę o wasze opinie na ten temat. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 Pomógł: 0 Dołączył: 24.11.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Efekty mam w swichu i każdy case ma nazwę efektu plus funkcję realizującą ten efekt.
Zmagałem się z dwoma możliwościami: 1.
W tym punkcie instrukcje warunkowe są w funkcjach, które to właśnie skadają się m.in z pętli 2
W tym punkcie nie ma instrukcji warunkowych, poniważ każdy efekt jest wo oddzielnym case Dzięki za odpowiedź, jakiś czas się nad tym zastanawiałem, ale też nie mogłem znaleźć odpowiedzi który sposób będzie lepszy Ten post edytował clapton4321 24.11.2012, 21:12:27 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 18:58 |