![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 Pomógł: 0 Dołączył: 24.11.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
mam około dwudziestu instrukcji warunkowych dotyczących różnych sposobów animacji zdjęć. Każda animacja z względu na jej złożoność realizowana jest w pętli for, która to generuje ustaloną ilość elementów, które są potrzebne do wykonania danego efektu wizualnego na zdjęciu. Większość tych efektów jest bardzo podobna do siebie, tzn, np w jednych efekcie używam opacity, a w innym operuje na width lub height. Jaki sposób jest bardziej optymalny: 1. czy lepiej każdemu efektowi przypisać nową pętlę, która będzie realizowała daną animację (minusem jest powielanie kilkunastu linijek kodu) 2. A może lepiej utworzyć jedną pętlę i za pomocą instrukcji warunkowych tworzyć wyjątki (różnice dla aktualnie wylosowanej animacji). Proszę o wasze opinie na ten temat. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 350 Pomógł: 512 Dołączył: 4.01.2009 Skąd: Wrocław / Świdnica Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Lepiej zastosować funkcję z parametrem. Jako parametr podasz 'opacity', 'width' czy 'hight', a w kodzie
Kod cosCoZmieniasz[ zmienna ] = 'nowa wartosc'; Dla efektów bardziej złożonych robisz switch-a: Kod switch( zmienna ){
case 'superEfekt1': //..... break; case 'superEfekt2': //..... break; default: cosCoZmieniasz[ zmienna ] = 'nowa wartosc'; // czyli to gdy zmieniasz 'opacity', 'width' czy 'hight' } Ten post edytował kamil4u 24.11.2012, 20:19:05 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 8.10.2025 - 22:58 |