![]() |
![]() |
-Gość- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Nie znoszę wymyślać opisów strony do katalogów. Chciałbym więc zlecić to (około 50 opisów do katalogów dla jednej strony www o długości około 400-700 znaków) komuś zajmującemu się copywritingiem. Zależy mi jednak bardzo na dwóch rzeczach:
1. Każdy z tych opisów powinien różnić się od siebie 2. Każdy z tych opisów powinien różnić od opisów jakie ta osoba do tej pory napisała (lub w przyszłości napisze) dla inny klientów Wiadomo, chodzi o to, żeby linkować z unikalnych treści. Ponieważ nigdy nie zlecałem takich rzeczy, chciałbym zapytać jakie są w tym względnie (unikalności pisanych przez nich tekstów) powszechne praktyki osób, firm zajmujących się copywritingiem? Czy jeżeli chcę, żeby teksty były unikalne, to powinienem taki warunek wstawić do umowy? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 511 Pomógł: 143 Dołączył: 13.03.2010 Skąd: Jasło Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
1. Najtaniej jest użyć generetora / zamieniacza słów na ich synonimy i jakoś dopasować do tego treść. Zwykle tak się robi
2. W tekstach można stosować proste alternatywy które z których generowane by były wszystkie mozliwości np. ala {ma|nie ma} kota, kot {ma|nie ma} ale masz z tego 4 opcje: ala ma kota, kot ma ale ala ma kota, kot nie ma ale ala nie ma kota, kot ma ale ale nie ma kota, kot nie ma ale można to potem piękniej ulepszać itp To są takie dwa podstawowe triki. 3. Unikalność opisu ma znaczenie dla google. Tzn nie może być tekstu 1:1 na wszystkich stronach linkujących bo google to rozpoznaje i niżej ocenia taki link. Jakość tego opisu jak na razie nie jest zbyt istotna przynajmniej w języku Polskim. Ale dobrze by miała zachowane podstawy gramatyki na przyszłość. Ten post edytował jaslanin 29.10.2012, 22:26:28 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 6.10.2025 - 22:47 |