![]() |
![]() |
-Gość- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Nie znoszę wymyślać opisów strony do katalogów. Chciałbym więc zlecić to (około 50 opisów do katalogów dla jednej strony www o długości około 400-700 znaków) komuś zajmującemu się copywritingiem. Zależy mi jednak bardzo na dwóch rzeczach:
1. Każdy z tych opisów powinien różnić się od siebie 2. Każdy z tych opisów powinien różnić od opisów jakie ta osoba do tej pory napisała (lub w przyszłości napisze) dla inny klientów Wiadomo, chodzi o to, żeby linkować z unikalnych treści. Ponieważ nigdy nie zlecałem takich rzeczy, chciałbym zapytać jakie są w tym względnie (unikalności pisanych przez nich tekstów) powszechne praktyki osób, firm zajmujących się copywritingiem? Czy jeżeli chcę, żeby teksty były unikalne, to powinienem taki warunek wstawić do umowy? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 933 Pomógł: 460 Dołączył: 2.04.2010 Skąd: Lublin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak dla mnie to 1 i ten sam opis dla tych 5o katalogów byłby wystarczający. I tak większość osób korzysta z google, owszem, fakt że linki do Twojej strony będą prowadziły aż z 5o innych stron wzmocni Twoją pozycję, ale to nie opis jest tu istotny, tylko słowa kluczowe. Pomyśl jak sam czegoś szukasz, mało kto to czyta opis, tylko klika pierwszą z brzegu stronę pasującą do kryteriów. Nawet jakby ktoś starał się zlokalizować Twój sklep (czy też innego rodzaju usługę) w kilku tego typu katalogach to raczej nie zrazi go identyczny opis, a być może utkwi w pamięci.
Ten post edytował b4rt3kk 29.10.2012, 22:15:27 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 16:47 |