Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [FLASH][AS3]Dispatchowanie elementu
Misiur66
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 170
Pomógł: 11
Dołączył: 2.03.2008
Skąd: Lublin

Ostrzeżenie: (10%)
X----


Z miejsca przepraszam za wstawienie tematu w złym subforum (chyba[nie wiedziałem gdzie (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/haha.gif) ]). Więc problem jest następujący:

http://rapidshare.com/files/128645629/Flash.rar.html

Otóż próbuję dostać się z klasy MovieKlipa działającego jako przycisk, ale nie wiem jak, gdyż root owej klasy to Klasa Dokumentu (kodAs.as) Moim celem jest po przyciśnięciu przyciskku, przejście do klatki 3. Próbowałem też dispatchować elementy i myślę że właśnie tak to trzeba zrobić. Tylko że nie wiem jak się odwołać do tego eventu. Pomocy?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 2)
Neeke
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 124
Pomógł: 16
Dołączył: 22.02.2007
Skąd: Warszawa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


po pierwsze watpie by ktos tu sciagal sobie pliki dlatego apeluje bys podal kod zrodlowy
Po zatym mozesz uzyc "goto(nr klatki); " to jest z zwykly flash choc jak obstawiam to w AS3,0 niezmienila sie definicja ;]
Go to the top of the page
+Quote Post
Misiur66
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 170
Pomógł: 11
Dołączył: 2.03.2008
Skąd: Lublin

Ostrzeżenie: (10%)
X----


Niestety i tu się mylisz (tak jak i ja myślałem). Kod źródłowy.

Kod mogę sam w sobie podać, ale już nikt się nie zorientuje co mam w klatce 2 pliku fla... mogę tylko dać as.:
kodAs.as
Kod
package {
    import flash.display.MovieClip;
    import flash.events.*;
    import flash.text.*;
    public class kodAs extends MovieClip {
        public function kodAs() {
            stop();
            this.loaderInfo.addEventListener(Event.COMPLETE, initApplication);
            this.loaderInfo.addEventListener(ProgressEvent.PROGRESS, showProgress);
        }
        public function showProgress(theProgress:ProgressEvent):void {
            var percent:Number = Math.round((theProgress.bytesLoaded / theProgress.bytesTotal )*100 );
            loading_txt.text = 'Loading...  \n'+percent.toString()+'%';
            this.graphics.clear()
            this.graphics.lineStyle(1, 0x000000, 1)
            this.graphics.beginFill(0x000000)
            this.graphics.drawRect(75,360,percent*4,10)
        }
        public function initApplication(myEvent:Event):void {
            this.graphics.clear()
        }
    }
}


starterClass.as

Kod
package
{
    import flash.display.*;
    import flash.events.*;
    public class starterClass extends MovieClip
    {
        public function starterClass()
        {
            this.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_UP, function(e:MouseEvent){ gotoAndStop(1) });
            this.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OVER, function(e:MouseEvent){ gotoAndStop(10) });
            this.addEventListener(MouseEvent.MOUSE_OUT, function(e:MouseEvent){ gotoAndStop(20) });
        }
    }
}


nie da się zastosować gotoAndStop, ponieważ w tym wypadku działa na movieclipa, nie stage. Pozatym rootem dla pliku starterClass jest kodAs. I teraz nie wiem jak się dostać do linii czasu, żeby przejść do frame 3.

Edit:

No 30kb się nie chce ściągnąć? (Znaczy chodzi mi terasz tylko o plik fla)

Ten post edytował Misiur66 11.07.2008, 09:09:45
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 23.08.2025 - 06:41