![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 6 072 Pomógł: 861 Dołączył: 10.12.2003 Skąd: Dąbrowa Górnicza ![]() |
Witam,
mam pewien problem z Mozilla Thunderbird. Podczas uruchamiania otrzymuję komunikat: Cytat Program Thunderbird został już uruchomiony, ale nie odpowiada. Aby otworzyć nowe okno, należy najpierw zakończyć istniejący proces programu Thunderbird lub uruchomic ponownie system. i mam możliwość jedynie kliknięcia "Ok". Sęk w tym, że w procesach nie widzę Thunderbirda. Przy wyświetlaniu komunikatu jest (thunderbird.exe), natomiast bo jego zamknięciu nie ma. Restart komputera nie przynosi efektu. Próbowałem również odinstalowac i zainstalowac program na nowo - również bez skutku. Jeśli ktoś wiedziałby o co chodzi to prosiłbym o pomoc. pion |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 654 Pomógł: 17 Dołączył: 19.03.2006 Skąd: z kosmosu ;) Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Poszukaj w rejestrze wpisów ThunderBirda oraz usuń wszystkie. (czyli całkowicie go wywal)
Tak samo zrób z plikami, i ponownie zainstaluj. @edit Rejestr otwierasz: Start -> Uruchom -> regedit.exe lub CTRL + ALT + DELETE -> Plik -> Nowe zadanie -> regedit.exe TYLKO PAMIĘTAJ ABY NAJPIERW ZAZNACZYĆ PIERWSZY ELEMENT Z DRZEWA CZYLI MÓJ KOMPUTER! Pozdrawiam, Babcia@Stefa Ten post edytował Babcia@Stefa 29.06.2008, 09:19:32 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 657 Pomógł: 125 Dołączył: 29.04.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
ThunderBirda Thunderbird podobnie jak Firefox nie jest nazwą dwuczłonową(IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/exclamation.gif) !!! |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 24.08.2025 - 21:52 |